Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti uređuju poslovni odnos između Cvjetne galerija i nekretnine SREĆA zajednički obrt za cvječarsko aranžerske usluge, trgovinu i promet nekretnina vl. Marijan i Petra Babić, Malešnica 12, 10 090 Zagreb, OIB: 34765966702 (u daljnjem tekstu SREĆA) i naručitelja. Služenjem našom web stranicom na bilo koji način slažete se s Općim uvjetima i u potpunosti ih potvrđujete.

1. Opći uvjeti

SREĆA upravlja internet trgovinom cvjetnagalerija-sreca.hr. Kupac je osoba koja je naručila i platila proizvode. Primatelj je osoba koju je naveo naručitelj prilikom narudžbe. Proizvodima se podrazumijevaju svi artikli u okviru internet stranice cvjetnagalerija-sreca.hr. Račun se ispostavlja na ime naručitelja ili poduzeća i dostavlja se putem e-maila ukoliko nije drugačije dogovoreno.

2. Cijene proizvoda

Porez na dodanu vrijednost je uključen u navedene cijene na internetskoj trgovini cvjetnagalerija-sreca.hr

3. Proizvodi na stranici

SREĆA nastoji isporučiti u potpunosti identične proizvode. Postoji mogućnost zamjene jednog ili više dijelova proizvoda (zbog nedostupnosti određenog cvijeća u tom trenutku kod dobavljača, van sezone određenog cvijeća i sl.) Uvijek se nastoji da proizvod bude što sličniji fotografiji, opisu i načinu izvedbe, ali uvijek će biti izrađen u okvirima cijene za isti.

4. Kako naručiti proizvod

Narudžba je potvrđena od trenutka primljene uplate na račun SREĆE. Nakon narudžbe, kupcu na e-mail stiže potvrda sa svim važnim podatcima. Narudžba proizvoda se može promijeniti na način da se promjeni tekst u poruci primatelju ili drugi podatci od primatelja(adresa,ime ovlaštene osobe za dostavu i sl.)To je moguće promjeniti sat vremena prije same isporuke putem e-maila ili telefona.. Pod promjenom narudžbe, smatra se promjena teksta u poruci primatelju, promjena podataka primatelja, adrese i sl.Kod narudžbe, naručitelj mora obratiti pažnju prilikom ispunjavanja obrazca za narudžbu, a posebno na ime, prezime i adresu primatelja. Kupac mora biti siguran da će primaoc biti na mjestu određenom za dostavu u vrijeme dostave, jer u protivnom proizvod se ostavlja ispred vrata, kod susjeda i sl.

5. Otkazivanje narudžbe proizvoda

Zakonom o zaštiti potrošača regulirano je otkazivanje narudžbe proizvoda. Narudžba se može otkazati prije nego je ona isporučena tj. prije no što je proizvod (buket, aranžman i sl.) izrađen. Zahtjev za otkazivanje narudžbe naručitelj treba uputiti u pisanom obliku, putem e-maila na adresu sreca@cvjetnagalerija-sreca.hr

6. Dostava proizvoda

SREĆA se obavezuje dostaviti proizvod/e primatelju u određeno vrijeme. Dostavu vršimo nakon potvrde plaćanja.Dostava se vrši u vremenu od 10h-20h, pon-pet, a subotom 09-14h na području grada Zagreba. Za proizvode koji mogu podnijeti duži transport, možemo dogovoriti dostavu putem Hrvatske pošte ili neke slične dostavne službe s tim da troškove dostave u tom slučaju plača naručitelj. Područje dostave je unutar granica republike Hrvatske za takav način dostave.

Cvijeće može preuzeti i bilo koja druga osoba na adresi primatelja, ukoliko to želi, osim ukoliko naručitelj napomene drukčije prilikom narudžbe.
Postoji mogućnost dostave u restorane,zdravstvene ustanove, urede i hotele ali uz pripadajuće informacije, puni naziv, adresu, broj sobe, naziv ili broj odjela, radno vrijeme.
Ukoliko nije moguće doći do primatelja, cvijeće se predaje službenoj osobi (npr. u poduzeću portiru, recepcionaru u hotelu). Dostava se smatra izvršenom u trenutku kada primatelj, osoba na toj adresi ili službena osoba preuzmu dostavljeni proizvod ili je proizvod dostavljen na adresu ukoliko nikoga nema na navedenoj adresi.

7. Neobavljena dostava

Dostava nije moguća u sljedećim uvjetima: primatelj odbija pošiljku, netočne informacije o primatelju, primatelj nije na adresi, viša sila. Ukoliko ne možemo ispuniti dostavu iz bilo kojeg razloga, kontaktirati ćemo naručitelja (ili primatelja) i ponuditi mogućnost dostave paketa susjedu ili ostavljanja paketa pred vratima na vlastitu odgovornost.

8. Reklamacije proizvoda

Ukoliko osjećate da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni našom uslugom ili proizvodom, molimo Vas da nam se s povjerenjem obratite kako bi riješili problem na obostrano zadovoljstvo. Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, internet trgovina cvjetnagalerija-sreca.hr vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail adresu: sreca@cvjetnagalerija-sreca.hr

9. Povrat proizvoda

Sukladno članku 72, Zakon o zaštiti potrošača, naručitelj ima pravo na povrat proizvoda u roku od 14 dana. Za detalje kontaktirajte nas putem e-maila na adresu sreca@cvjetnagalerija-sreca.hr

10. Autorska prava

Zabranjeno je i to jako strogo objavljivanje, kopiranje, povezivanje, distribucija, komercijalno iskorištavanje preuzetog materijala s naše internet stranice (tekstovi, slike, logo i sl.) ili bilo kakvo drugo mijenjanje ove internetske stranice bez izričitog pismenog odobrenja SREĆA Kršenje ove zabrane rezultira povredom prava intelektualnog vlasništva i može dovesti do pokretanja više vrsta sudskih postupaka.

 

11. Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih informacija

SREĆA se obavezuje pružiti zaštitu osobnih podataka naručitelja/primatelja, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke koji su potrebni za ispunjenje naših obveza (dostava cvijeća, izdavanje računa i sl.). Svi podaci o naručiteljima/primateljima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima SREĆE kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici SREĆE i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Za pravni sporove koji mogu nastati vezani za korištenje internetske trgovine SREĆE nadležan je sud u Zagrebu.